Sidor

lördag 17 januari 2015

Lanzarote

Då var det dags och sätta fart på denna på blogg blir ett kort inlägg då internet är lite struligt. Är just nu på Lanzarote där jag kommer stanna tills den 6:e februari. Kom ner igår em så blev ingen träning utan fick vänta med det tills idag, då jag gav mig ut på en lugn 3h runda för att få ur resan ur benen.

Imorgon drar första träningsblocket igång sedan är det fullt ös resten av denna tripp. Bor på Sands Beach Resort i Costa Teguise, än så länge är jag helnöjd med boendet. Finns allt man behöver här, så som gym, cykelrum med mekaniker ifall det skulle strula till sig rejält men det får hoppas inte händer.

Nu ska jag dra iväg och försöka göra en storhandling så jag har mat för några dagar. Men ska försöka göra en uppdatering om dagen under denna resa.

Ha de gött




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar