Sidor

onsdag 25 mars 2015

Mallorca

Startade idag mitt sista 4-dagars block på detta träningsläger, kan väl inte säga att det var ett mysigt pass. Då medeltemperaturen låg på 7 grader och som kallast var det nere på 4 grader, lägg till spöregn så har du min dag. Hade som tur var inte planerat en lång runda idag, endast 2 timmar skulle göras så det var bara att klä sig efter vädret.

Dagens träning bestod av 3 min uppvärming, sedan 100min på Z3 - låg Z4 och sedan närmaste vägen hem. Då min garmin är på lagning så använder jag mig av en annan cykeldator och kan inte riktigt med den, men den visade iallafall att jag snittade 318 watt (norm watten vet jag ej hur man får fram) på min intervall, 35kmh, 690 höjdmeter och 90 kadens. Så det blev ett bra pass tillslut, var riktigt skönt att få ställa sig i duschen när jag kom hem.

Morgon dagen bjuder på runt 4-5h med en hel drös olika intervaller, allt mellan 10 sek - 4 min så det ser jag fram emot. Förhoppningsvis så ska vädret skifta till det bättre också, men har ju hänt att dessa vädersidor haft fel förut. Så det är lika bra att ställa in sig på skitväder imorgon också så kanske man kan bli positivt överraskad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar