Sidor

måndag 23 mars 2015

Lite snabbt

Tänkte bara skriva lite snabbt här, då jag snart ska iväg och äta lite lunch.

Är nu nere på Mallorca där jag gjorde tävlingspremiär i Lördags, detta kan ni läsa mer om på http://24i.se/basta-premiaren-pa-manga-ar/

Har inte känt mig 100% sedan jag kom ner hit, tror det kan bero lite på att det är extremt mycket pollen i luften. Som tur är påverkar det mig inte mer än att jag känner mig lite mer seg än normalt. Denna dag har spenderats med och åka upp och ner för den 5km långa eller om så vill korta backen i Randa.

Tyvärr kan jag inte bjuda på så mycket siffror då jag dagen inna jag åkte ner hit fick skicka iväg min Garmin reparation då den inte funkade som den skulle.

Kommer ett längre inlägg om någon dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar