Sidor

onsdag 11 februari 2015

Test och 24i.se

Körde ett fem min maxtest idag och även tre stycken 10 sekunders sprinter med 4 min vila emellan. Tyckte testen gick helt ok då jag inte kört mycket på mjölksyra än, kände mig riktigt stark i ca tre min men sista två minuterna började min positiva öppning göra sig påmind. Jag vill påpeka att jag köra mina tester på min tävlingscykel som är utrustad med ett quark wattmätare. Så är svårt att jämföra med tester som är gjorde i labb men dessa tester handlar mer om att få ut mina träningszoner än något annat.

Jag lyckades snitta 459 watt på min fem minuters test och min bästa 10 sekunder sprint snittade jag 1393 watt. Imorgon väntar ett max 20 minuters test och detta är något som jag tycker är riktigt jobbigt mentalt att köra inne på en trainer. Men det måste göras.

Nu kan ni även gå in på 24i.se och se lite siffror från mitt träningsläger.

http://24i.se/fredrik-grejade-174-traningsmil/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar